Stukning/Vrickning...

Ni vet ju at jag har köpt nya skor. Ett par löparskor och ett par gymskor. Om ni inte vet det så vet ni det nu, haha. Och igår när jag skulle inviga mina nya löparskor med en skön löparrunda så  vrickade jag min fot rejält... En vrickning/stukning går ju över i normala fall efter ett litet tag. Men jag kunde inte stå på foten och knappt gå. Jag fick använda kryckor igår... Idag när jag vaknade så gjorde den lika ont och fick ta det riktigt riktigt lungt när jag gick. Kunde inte alls gå fort. I skolan gick jag omkring som en invalid men nu när jag är hemma så har jag försökt att gå vanligt på foten och det går framåt. Jag hoppas att det är mycket mycket bättre imorgon så jag kan gå näst intill normalt, haha.
Aja sånt händer när jag äntligen har fått tummen ur röven och ska börja springa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0