Sanningen direkt tack...

Kollade på fotboll idag med hanna. Vi vann, eller rättare sagt HIK vann! :D 2-1 ! :D Så jävla gött! Nu ligger vi 3:a :D
Men shiiit va det regnade, det till och med blixtrade och åskade. Men dommaren ställde inte in matchen ;o haha

Men på tal om något annat. Jag bryr mig dock inte om dett men jag blir ändå lite lack och faktiskt lite lite sad.. För han som jag frågade om han ville gå med mig på balen sa att han hade en annan. Och då brydde jag mig inte mer än att jag tyckte att det var lite tråkigt men sen idag så såg jag att det är en på skolan som skrev på facebook att hon och han ska gå.. Så vafan sa han inte sanningen ist för att säga att han hade en annan han skulle gå med?
Och när jag frågade en annan så sa han att han hade lite valmöjligheter och när jag frågade om vi kunde gå så sa han att han redan hade lovat en kompis. Det är typ samma sak där, säg det i så fall ist för att säga något annat.
Det känns som om jag inte räcker till och att jag inte är snygg nog. Jag har verkligen inte det bästa självförtroendet och när sånt här händer så blir det inte bättre heller.
Fast jag får höra att jag är söt var eller varannan dag så har jag inte alls bra självförtroende. Och ja, jag är inte tjejen med den snyggaste kroppen, jag är inte smal och smidig som alla andra tjejer är på skolan. Och det blir ju verkligen inte bättre när de man frågar om balen inte säger "sanningen" till en direkt utan man ska få veta det senare eller på ett annat håll...
Men men, jag har hittat en jag ska gå med nu så det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0