Kållered!

Idag har jag varit i Kållered med Emma, Sara och Pernilla. Danny skulle uppträda och jag skulle träffa Flaj och Mishan! Det var lixom inte igår man träffade de. Men när vi var där och hade träffat Mishan så smsar Flaj och säger att hon är sjuk... Fuck... Men jag fick i alla fall träffa Mishan och Emma lönn! :D
Sedan när vi kom hem så kollade jag och Emma på när Emmas fotbolls lag spelade match i slöinge och sedan käkade vi tacos! GOTT! :D
Efter att vi kollat film så körde jag hem. Det var riktigt läskigt att köra hem ikväll för det var så fruktansvärt dimmigt. Jag såg fan inte ens 10m framför bilen och man kunde inte köra på helljus för det blev inte bättre utan mycket sämre.. Det var riktigt läskigt... Men men, jag kom hem oskadd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0