Idol..

Har varit och gymmat idag, igen... Skulle varit ute och sprungit med Hanna idag men det blev inte. vi stack till Gymmet istället. Kanske inte det bäsa att gymma tre gånger på raken, kroppen får inte vila och allt sånt dära. Men men, det får den göra snart, haha ;)

Om vi ska snacka om något helt annat så kan vi ju ta upp Idol kvalet som var ikväll. Hade två favoriter Tony och Olle.
Tony sjunger bra bra bra och är sjukt snygg ;) Men ikväll gjorde han mig besviken. Hoppades så mycket mer på honom. Tror inte han kommer att gå vidare och jag tror inte att han kommer bli något Wildcard heller på fredag... :( Så sjukt tråkigt.....
Om vi ska snacka om Olle så var han riktigt bra ikväll. Och jag tror och hoppas han går vidare.
Tror att han (:D) och André ( :( ) kommer gå vidare.
André sjunger väl ganska bra, men det jag verkligen inte gillar med honom är att han är jävla självgod! Han tror att han är så himla bra och så sjukt snygg! Men han är inte snygg!! Det är det jag stör mig på som faaaan!
Men men så är det. Inte hela världen, men aa, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0