Frissan!

Var och klippte mig idag. Fett skönt att få bort det slitna håret men det blev kortare än vad jag hade tänkt mig men men, det blir nog bra, det växer ju ut som tur är ;)
Men jag har i alla fall en fråga... Varför känns håret väldigt platt när man varit hos frissan och fått håret plattat än va det känns när man plattar det hemma ?  Hmmm, det kan man ju ta och fundera på! ;)

Idag var min underbara bror hemma. Han hade kokat lite grönkål idag så kom han in och snackade efteråt. Och jag vill verkligen köpa hans bil! Fett skön att köra och så himla söt (?) om man nu kan säga det om en bil, men aa, haha ;) Men det tråkigt är att man är student och ekonomin inte är den bästa så man har ju självklart inte råd det att betala en bil där det ingår försäkring, servis och bensin och mycket mer.... bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0