Ansikts behandling

Har varit på ansikts behandling idag! Shit va skönt det är! :D Köpte några ansktskrämer som hon rekomenderade till min hy och en foundation.
Sen har jag varit på skolan också och hämtat Hanna och hjälpt Diaz och Jakob i fotostudion. Sedan skulle jag åka och kolla vart den nya frisör salongen ligger. Jag fick hjälp av Hanna och det var nog en jävla tur, hahaha! Vi körde förbi den typ 10 gånger och jag skojjar inte! Sen krånglade det med parekrings-automaten, haha. Det såg nog ut som om vi var turister, hahah xd Men men, nu har jag i alla fall bokat tid för klippning och slingning ;d Så underbart, men ändå inte, vill inte klippa mig! fast jag har sjukt slitet hår så jag måste, haha xd
Imorgon ska jag jobba. Och det är jag som ska stänga. Det är första gången som jag stänger helt själv! Spännande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0